[linux] Re: laptops zonder Microsoft Windows

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Zo Mrt 9 21:05:03 CET 2008

Op zondag 09-03-2008 om 20:41 uur [tijdzone +0100], schreef Hugo van der
Kooij:

> Hmmm. Website waarvan het menu al direct niet werkt. Mij krijgen ze al
> niet meer als klant.

Heb ik ze ook verteld, ze zouden er aandacht aan besteden, maar ja, dat
is alweer een maandje geleden en er is nog niet veel gebeurd. Maar als
je langs gaat (voor mij vlakbij) wordt je goed geholpen. Heb zelf hun
service nog niet nodig gehad, maar kennissen waren daar zeer tevreden
over.

Aart