[linux] Re: Hangen van lsusb

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Mrt 10 18:46:58 CET 2008

Op ma, 10-03-2008 te 17:28 +0100, schreef Udo van den Heuvel:

> Dat het proces op een stukje kernel wacht danwel daarin bezig is.
> En een kernel onderbreek je lastig.
> Meestal een bug of hardware probleem, vermoed ik.

Dan weet ik nu in ieder geval iets meer. ;-}

Maar wat ik vreemd blijf vinden dat na ee reboot het probleem bleef
optreden. Echter na alles verwijderd te hebben en weer terug gezet -wat
eigenlijk geen effect zou moeten hebben- treedt het probleem niet meer
op. Dat vind ik toch erg bizar.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>