[linux] Re: Hangen van lsusb

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Mrt 10 21:21:46 CET 2008

Op ma, 10-03-2008 te 19:11 +0100, schreef Cecil Westerhof:

> Laten we het daar maar op houden. Ik zou ook niet weten wat ik verder
> voor actie moet ondernemen, hoewel het ergens wel onbevredigend is.

Het zit toch wat ingewikkelder in elkaar. Het probleem trad net weer op.
Ik vermoed dat het probleem weleens mijn Belkin USB-hub zou kunnen zijn.
Voorlopig heb ik alles behalve de printer afgekoppeld. Als het probleem
bijvoorbeeld een week niet optreed (om uit te sluiten dat het probleem
de printer zelf is) sluit ik het volgende aan. Net zolang tot ik boven
water heb waar het mis gaat.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>