[linux] Re: Vreemd probleem met netwerk printen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Mrt 11 10:08:29 CET 2008

Op di, 11-03-2008 te 09:54 +0100, schreef Wybo Dekker:

> Via CUPS werkt het bij mij [robleemloos; maar je moet wel zorgen dat die op de
> server in shared mode staat. Je draait toch SuSE: Dan moet je na
> yast2->hardware->printer linksonder Shared zien staan.

Ik heb een CUPS volledige server installatie gedaan. Maar dat zou het
probleem niet moeten zijn, want dan zou ook OpenOffice niet moeten
kunnen printen.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>