[linux] Re: Probleem met locale variabelen in bash

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Mrt 11 23:01:56 CET 2008

Op di, 11-03-2008 te 21:27 +0100, schreef Roeland Th. Jansen:

> een unieke prefix gebruiken om deze caveat af te slachten?

Dat is waarschijnlijk wel het handigste.
Toch vreemd, lokaal is lokaal zou ik zeggen. Maar ja, het is natuurlijk
wel een scripting taal en geen programmeer taal.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>