[linux] Re: Probleem met locale variabelen in bash

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Mrt 12 09:04:35 CET 2008

Op wo, 12-03-2008 te 08:09 +0100, schreef Daniel von Asmuth:

> if readonly | grep -q cecil
> then
>     echo "Ik heb een dubbelganger"
>     exit 2
> else
>     local cecil
> fi

Dat is een hele aardige. Kan nog wat finetuning gebruiken (bijvoorbeeld
cecilStr moet geen hit geven), maar ik ga hier zeker wat mee doen.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>