[linux] Re: email verzenden in bulk door vereniging

frans bos frans op treinen.hobby.nl
Zo Mrt 23 16:08:27 CET 2008

Het nadeel van een pdf is dat de leden dit niet openen. Een HTML wordt
gelijk gezien en dan wordt hopelijk de interesse gewekt. Verder willen
we tzt bewegende beelden opnemen in de mail en dat gaat niet als pdf.

Verder komen in de mail alleen de headers van de site te staan met een
lees hier verder knop.

MVG Frans