[linux] Re: email verzenden in bulk door vereniging

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Mrt 24 11:44:43 CET 2008

On Sun 23 Mar 2008, frans bos wrote:

> Het nadeel van een pdf is dat de leden dit niet openen. Een HTML wordt
> gelijk gezien en dan wordt hopelijk de interesse gewekt. Verder willen

Hier moet ik tegen protesteren, HTML-only mail lees ik normaal gesproken
niet. Plain text mail daarentegen zie ik wel meteen.

> we tzt bewegende beelden opnemen in de mail en dat gaat niet als pdf.

Eerst ging het om http linkjes in de mail waarvoor er HTML nodig zou
zijn (wat overigens ook onzin is, een http link is in gewone platte
tekst ook herkenbaar). Nu gaat het om bewegende beelden... nog afgezien
van het feit dat bewegende gifs uiterst irritant zijn en afleiden van
het boodschap, komen er nog meer "redenen" waarom het HTML moet zijn?
Biedt iig. een plain text alternatief aan.

Paul Slootman