[linux] Re: email verzenden in bulk door vereniging

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Mrt 24 13:02:04 CET 2008

Op ma, 24-03-2008 te 12:51 +0100, schreef frans bos:
> Volgens mij wordt in outlook, gmail, hotmail, hyves (toch meest
> gebruikt) gelijk alles getoond. Plaatjes, tekst en later ook film etc.

Maar wat is er op tegen om te zorgen dat er zowel tekst als HTML in je
e-mail zit? De clients die je noemt hebben daar geen enkel probleem mee
en tonen (afhankelijk van de instellingen van de gebruiker) de tekst of
HTML versie. Je bereikt dan ook die mensen die geen HTML kunnen of
willen lezen.
Bijkomend voordeel is dat HTML-only mails vaak ook als spam aan worden
gemerkt.

> En verder is uit onderzoek bekend dat plaatjes ed. meer aanspreken bij
> de jeugdige doelgroep. Ook een reden dat alle schoolboeken zo duur zijn.

Nogmaals, het een sluit het ander niet uit.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>