[linux] Re: Wanneer file niet brandbaar is vanwege "te groot " . . .

Ma Mrt 24 21:21:36 CET 2008

Hugo van der Kooij wrote:

> Je moet de ISO file ook niet op een CD zetten als file. Het is een
> complete image van je DVD. Maar dat wist je natuurlijk al.
Zoals je zegt: dat wist ik al. Waar heb je "CD" zien staan in mijn oor-
spronkelijke mailtje?

> Binnen een minuut 4.4GB ophalen? Dat is een snelheid van 589 Mb/s? Dat
> zou betekenen dat je end-to-end een gigabit netwerk moet hebben. De
> waarschijnlijkheid van dat geheel is astronomisch klein.
bittorrent werkt(e) op de achtergrond, zonder dat ik het expliciet op
had gestart. Mijn eerdere opmerking ("Hoewel het flink groot is wordt
het er binen een minuut neergezet") was fout, en de iso van 4.4GB wordt
er (naar ik nu aanneem) heel heus neergezet, maar kalmpjes aan op de
achtergrond.

> Laten we het er maar op houden dat je gewoon op een normmale manier de
> ISO image moet ophalen en dat zal wel even tijd kosten.

dat denk ik inmiddels ook te hebben gezien.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl