[linux] Re: Wanneer file niet brandbaar is vanwege "te groot " . . .

Di Mrt 25 09:10:57 CET 2008

Roeland Th. Jansen wrote:

> soms wordt een image compleet qua size al neergezet en later "gevuld"
> met data.

Dat heb ik inderdaad gezien. Wanneer je (bij SuSE) op het icoon klikt
zie je de verdere gegevens als totale omvang, hoeveel je nog op moet
halen, en wat de te verwachten tijd daarvan is,
Zoals ik trouwens inmiddels heb gezien kan het "groter dan 4 GB"-image
worden weggeschreven door de "-allow-limited-size"-parameter van mkisofs
mee te geven.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl