[linux] ik kom niet meer van buiten in mijn server...

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Mrt 27 17:21:33 CET 2008

Ik heb een adsl-modem met daarachter een router. Dat werkt sinds jaar en
dag prima, maar opeens kan ik niet meer van buiten in de server komen.
Pingen levert ook niets op. Van binnenuit werkt alles perfect, en ik heb
normaal verbinding met mijn andere servers...

Wat zou daar gebeurd kunnen zijn?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693