[linux] Re: kan geen email zenden met kmail; thunderbird werkt prima

Robert W Best rwbest op sapo.pt
Zo Mrt 30 09:34:38 CEST 2008

On Saturday 29 March 2008 11:18:02 Roeland Th. Jansen wrote:

> kmail heeft in het verleden ook wel bewezen dat die je mailbox
> compleet stuk kan maken. Of het verbeterd is -- geen idee. Niet
> meer aan beginnen.

Als de index files in .kde/share/apps/kmail/mail stuk zijn moet je die
weggooien. Kmail maakt automatisch nieuwe aan.

Kmail kan uit veel andere mailers mail importeren, maar welke mailer
kan uit Kmail importeren?

Robert
--
http://rwbest.no.sapo.pt/