[linux] Wanneer opgehaalde berichten van pan onleesbaar blijven . . .

Do mei 15 21:49:23 CEST 2008

Wanneer ik pan opstart krijg ik de nieuwsgroepen in beeld waarop ik
mezelf heb geabonneerd. Klik ik die groepen aan, dan komt de vraag of ik
de headers van de laatste N dagen wil ophalen. Maar ook al laat ik de
berichten van een aantal dagen ophalen, ik krijg de berichten toch niet
in beeld. Iemand een hint wat ik nog moet doen om de berichten zichtbaar
en leesbaar te krijgen?
bvd
--
Julien Michielsen