[linux] Re: Wanneer opgehaalde berichten van pan onleesbaar blijven . . .

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Vr mei 16 10:19:28 CEST 2008

On do, 2008-05-15 at 21:49 +0200, Julien Michielsen wrote:
> Wanneer ik pan opstart krijg ik de nieuwsgroepen in beeld waarop ik
> mezelf heb geabonneerd. Klik ik die groepen aan, dan komt de vraag of ik
> de headers van de laatste N dagen wil ophalen. Maar ook al laat ik de
> berichten van een aantal dagen ophalen, ik krijg de berichten toch niet
> in beeld. Iemand een hint wat ik nog moet doen om de berichten zichtbaar
> en leesbaar te krijgen?
> bvd

Staat er misschien iets in het "search" veld dat niet in de subject
velden van de berichten voorkomt. Dat is tenminste de enige situatie die
ik ooit bij Pan ben tegengekomen waarbij dit voorkomt. Ik zou me nog
kunnen voorstellen dat er iets niet klopt met de newsserver die je hebt
opgegeven. Kijk eens of er in ~/.pan2/article-cache/ en in
~/.pan2/groups/ wat komt te staan.

Aart