[linux] Re: geklooi met mail bij upc

Alexander Volovics avolovics op gmail.com
Do mei 22 06:28:49 CEST 2008

On Wed, 21 May 2008 15:34:26 +0200
Paul Slootman <paul+nospam op wurtel.net> wrote:

> Is je email adres wel a.volovic op mail.upcmail.nl, en niet toevallig
> a.volovic op upcmail.nl? Anders dus incl. domein invullen als usernaam,
> zou ik zeggen.
> Of gewoon totaal niet gebruiken en lekker gmail blijven gebruiken voor
> alles. Werkt tenminste ook als je naar een andere provider gaat.

Dat was inderdaad de oplossing. Bedankt (ook Hugo en Geert)
Als ik overal waar ik alleen a.volovic had staan invul
a.volovic op upcmail.nl werkt het probleemloos.

Maar waarom klaagt fetchmail dan over TLS?

Alexander