[linux] Re: upcmail naar linux lijst komt niet aan

Alexander Volovics avolovics op gmail.com
Vr mei 23 08:03:55 CEST 2008

On Thu, 22 May 2008 07:22:37 +0200
"Roeland Th. Jansen" <bengel op grobbebol.xs4all.nl> wrote:

> nee, je hebt je niet aangemeld en ik approve tegenwoordig gewoon
> niemand meer. Maw: jij staat nog niet op de 'white list'.
>
> Roeland, nllgg moderator.

Nadat ik nogmaals alles gecontroleerd had (muttrc, main.cf(postfix)
enz) heb ik reeds 2x een 'subscribe' email gestuurd en helemaal geen
reactie ontvangen.

Alleen de nllgg lijsten zorgen voor moeilijkheden. (Linux is dus toch
nog moeilijk :-) )

NB Deze subscribe emails heb ik gewoon naar 'linux op lists.nllgg.nl'
   gestuurd. Ik kan me niet meer herinneren hoe ik dat vroeger deed en
   de instructies op de nllgg website vermelden alleen het adres voor
   'uitschrijven'.