[linux] Re: upcmail naar linux lijst komt niet aan

Vr mei 23 08:36:59 CEST 2008

On Fri, May 23, 2008 at 08:03:55AM +0200, Alexander Volovics wrote:
> Nadat ik nogmaals alles gecontroleerd had (muttrc, main.cf(postfix)
> enz) heb ik reeds 2x een 'subscribe' email gestuurd en helemaal geen
> reactie ontvangen.

mailen lukt wel alleen je bent niet subscribed. alles komt gewon aan.

> Alleen de nllgg lijsten zorgen voor moeilijkheden. (Linux is dus toch
> nog moeilijk :-) )
>
> NB Deze subscribe emails heb ik gewoon naar 'linux op lists.nllgg.nl'
>    gestuurd. Ik kan me niet meer herinneren hoe ik dat vroeger deed en
>    de instructies op de nllgg website vermelden alleen het adres voor
>    'uitschrijven'.

uit mijn hoofd weet ik even niet wat de commands zijn maar ik zag dat ik
een mail moest approven die naar de list zou gaan met "subscribe" en dat
kan de bedoeling niet zijn.

ik denk dat je het naar het verkeerde adres stuurt. ik zal kijken of ik
dat vandaag even voor je kan opzoeken..

--
http://www.linux-it.nl