[linux] Re: ssh/telnet in webcafe

Michel van der Klei michel op mitch-it.nl
Ma mei 26 23:52:30 CEST 2008

On Mon, May 26, 2008 at 10:02:02PM +0200, Robert M. Stockmann wrote:

> Ik heb hier inmiddels webmin-minimal v1.190 geinstalleerd en daarover
> heen de telnet/ssh module van webmin-1.190.tar.gz.

Fijn te horen dat de aanbevolen oplossing voor jouw ook werkt.

> Echter vanaf Windows XP en hoger is java of niet standaard aanwezig of
> gaat een om een totaal kromme editie. Waarom hebben de nieuwste windows
> versies een totaal onbruikbare java runtime of soms helemaal geen java jre
> standaard geinstalleerd ?

Ken uw klassiekers ....

Er was eens een club uit Redmond en die kregen een confict met Sun.
Enfin, lees zelf maar verder:

http://news.zdnet.com/2100-3513_22-856199.html

Greetz,

Michel van der Klei