[linux] cflag has changed...???

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Nov 6 13:53:56 CET 2008

Zuchtend weer eens begonnen die &^%( ralink module te compileren. Twee
zelfs. De een, van de ralink website beweert bij hoog en bij laag dat ik
de header files niet heb ge"installeerd, hoewel ik dat wel heb gedaan.
Meerdere keren zelfs, met apt-get.

En de alternatieve module van codemonkey begint te schuimbekken over
CFLAGS en dat ik de EXTRA-CFLAGS moet fixen. Google geeft geen zinnige
oplossing.

En zo blijf ik maar in een kringetje draaien.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693