[linux] Re: vertragingen in internetperformance

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Zo Okt 19 10:25:31 CEST 2008

On Friday 17 October 2008 11:16, Hugo van der Kooij wrote:

> Hmm.
>
> $Redenen_waarom_ik_geen_Ubuntu_wil_gebruiken++
>
> Wie verzint dit soort nutteloze configuraties? Willen ze echt 100% Vista
> alike worden?

Naderhand bleek, dat de gesignaleerde problemen toch niet alleen veroorzaakt
werden door de genoemde "dhcp"-configuratie. Het is niet uitgesloten, dat
ik "ergens" in de preferenties van Firefox, een button moet indrukken, die
deze problemen voorkomt. Maar ik heb de geest nog niet gekregen.

Ik had hier ook nog Debian-etch liggen. Nadat ik deze distro had geinstalleerd
traden de problemen, net als bij Slackware, niet op. Ik houd het hier
voorlopig maar op. Kenmerk is misschien, dat ze beide met andere/oudere
versies van Firefox werken.

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl