[linux] Re: vertragingen in internetperformance

Ma Okt 20 12:55:18 CEST 2008

On Mon, Oct 20, 2008 at 09:21:36AM +0200, Daniel von Asmuth wrote:
> Wat was ook al weer een Personal Computer? Een computer die de
> eindgebruiker zelf kan installeren, beheren en repareren.

precies.... en we hebben allemaal wel gezien hoe goed dat gaat met
windows....

Ik ben van mening dat je toch wel wat kennis moet hebben.
Ruitenwisservloeistof, oliepeil, dat rode lampje snappen enzo. En anders
wegwezen bij jouw 'personal computer'. En laten de meesten
ruitenwisservoeistof niet kunnen bijvullen, benzine tanken in een
diesel, olie door het peilstok-gat mikken, doorrijden met rode
lampjes....

Er is een enorm verschil tussen iets wat gebruiksvriendelijk is en wat
beginnersvriendelijk is.

Windows is beginnersvriendelijk, niet gebruiksvriendelijk. Linux is
wellicht andersom en ik zou dat graag zo houden.

--
http://www.linux-it.nl