[linux] Re: vertragingen in internetperformance

Hans van der Made nllgg op ukemi.com
Zo Okt 19 22:49:37 CEST 2008

> Transparantie is een voorkeur, ik denk dat dat juist heel slecht zou zijn,
> als ik transparantie wil pak ik Gentoo, als ik eenvoud en rust wil in m'n OS
> kies ik Ubuntu. Dat vind ik nu juist z'n sterk punt van distributies.

Ubuntu is net zo transparant als welke andere distro ook. Dat je
documentatie nodig hebt om je weg te vinden betekent alleen dat het ding
complexer in elkaar zit of mogelijk afwijkt van wat gebruikelijk is.

Een distro ontraden omdat hij afwijkt van degene waar je toevallig wel
expert-kennis van hebt is niet fair. Er zijn vast Ubuntu-forums te
vinden waar men graag $andere_distro ontraadt, vanwege "gebrek aan
transparantie".

Groet,

Hans