[linux] Re: vertragingen in internetperformance

Ma Okt 20 09:21:36 CEST 2008

On Sun, Oct 19, 2008 at 05:33:54PM +0200, Bas Grolleman wrote:

> Nee, ik bedoel mensen die totaal geen behoefte hebben aan wat er op de
> achtergrond gebeurd. Zoals bv mijn zus of mijn oma. Transparantie is mooi
> voor mensen zoals wij met veel computerkennis en de behoefte om dat te
> weten, maar ik durf te wedden dat het merendeel van de eindgebruikers
> tegenwoordig helemaal geen behoeft hebben aan die info.(Tot het stuk is
> natuurlijk, maar dan nog bellen ze jouw en mij om het op te lossen)

Ik ben niet in staat om een automotor uit elkaar te halen en hem weer
zodanig in elkaar te zetten dat-ie beter werkt dan te voren. Als ik mij
per auto wil verplaatsen moet ik een taxi bellen of wachten tot er een
bus de gewenste kant op rijdt.

Wat was ook al weer een Personal Computer? Een computer die de
eindgebruiker zelf kan installeren, beheren en repareren.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--
				POPPER
Any theory too inconsistent with the facts is bound to be replaced when a more