[linux] Re: Vraagje over hotplug en usbmrg

Ton Boelens ton.boelens op gmail.com
Wo Sep 10 17:39:47 CEST 2008

2008/9/10 Roeland Th. Jansen <bengel op grobbebol.xs4all.nl>:

> welkom in de wondere wereld van... LPI examens...
>
> LPI is op verschillende punten erg verouderd. Je zult tot de ontdekking
> komen dat dingen niet meer kloppen; dat maakt het examen ook wat
> lastiger.

Dus het klopt dat dat oudere commando's zijn? Het is trouwens usbmgr,
niet usbmrg.

Nu nog op zoek naar een Vmware vmx van een oudere distro waar dat nog in zit.

--
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ton Boelens
TonsofTime, Enjoy the now - http://tonsoftime.com