[linux] Re: signed berichten

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Wo Sep 17 14:17:19 CEST 2008

Geert Stappers wrote:

> http://pgp.surfnet.nl:11371/pks/lookup?op=vindex&search=0x8BD9CBF430F0B723
>

> Op dat deel van het key pair staat maar 1 handtekening, van de key zelf.
>
> Een self signed key stelt niets voor.
A.s. zaterdag bij de Software Freedom Day kan er rondom de CAcert sessie
ook ge/ondertekend worden. Daar zijn ook mensen die punten mogen
uitdelen....

Niet dat ik hier overigens veek van weet. Mji mag ke ook toelachen :-)

> Ik wil de key wel signen,
> maar pas als ik offici-eele identificatie papieren gezien heb.
> (paspoort, rijbewijs of ID kaart)
Je bent wel streng. Als je elkaar ziet is dat dan afdoende?

> Met mijn handtekening op de key erken ik dat key 0x8BD9CBF430F0B723
> bij Ton Boelens hoort.
>
> Daarmee wordt je key sterker.

Peter