[linux] Re: signed berichten

Ton Boelens ton.boelens op gmail.com
Wo Sep 17 21:30:46 CEST 2008

Op 17 september 2008 14:17 heeft Peter Vollebregt
<peter.vollebregt op gmail.com> het volgende geschreven:

> A.s. zaterdag bij de Software Freedom Day kan er rondom de CAcert sessie
> ook ge/ondertekend worden. Daar zijn ook mensen die punten mogen
> uitdelen....
>
> Niet dat ik hier overigens veek van weet. Mji mag ke ook toelachen :-)

> Je bent wel streng. Als je elkaar ziet is dat dan afdoende?

> Peter

Peter,

Moet je dan je key uitprinten op papier of meenemen in digitale vorm?
(Uiteraard ook paspoort en rijbewijs.)

Ik ben namelijk wel van plan om zaterdag naar het Liefland College te komen.

--
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ton Boelens
TonsofTime, Enjoy the now - http://tonsoftime.com