[linux] Re: signed berichten

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Wo Sep 17 23:31:06 CEST 2008

Ton Boelens wrote:
> Op 17 september 2008 14:17 heeft Peter Vollebregt
> <peter.vollebregt op gmail.com> het volgende geschreven:

> Peter,
>
> Moet je dan je key uitprinten op papier of meenemen in digitale vorm?
> (Uiteraard ook paspoort en rijbewijs.)
>
> Ik ben namelijk wel van plan om zaterdag naar het Liefland College te komen.

Volgens mij kan het beide, maar een papieren versie is zeker niet
verkeerd. Zoals gezegd ben ik hier bepaald geen expert in. Het wordt
overigens uitgelegd, en er zijn mensen aanwezig die 'punten' mogen uidelen.

Qua organisatie weet ik alleen dit:

"Dit willen we doorlopend doen in de ruimte waar de stands staan
plaatsen we een plek voor het invullen van de formulieren.
Ik hoop daarbij uiteraard op wat meer mensen zodat we daadwerkelijk
100 punten kunnen uit delen. "

Peter