[linux] Re: signed berichten

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Sep 18 00:14:03 CEST 2008

Op 17-09-2008 om 21:30 schreef Ton Boelens:
> Op 17 september 2008 14:17 heeft Peter Vollebregt het volgende geschreven:

Nee, de persoon alleen zien is zeker niet voldoende.
De staatspapieren geven de doorslag.

> Moet je dan je key uitprinten op papier of meenemen in digitale vorm?

(Er zal de key fingerprint  ( gpg --fingerprint 0x8BD9CBF430F0B723 )
bedoelt worden )

Op papier.
Door dat de persoon een afdruk van de fingerprint overhandigd
is er een koppeling (verbinding) tussen de persoon van vlees en bloed
en een tastbare versie van de key.

Cheers
Geert Stappers