[linux] Re: onleesbare character set bij mails op deze mailinglist

Caspar Maessen cmaessen op casco.demon.nl
Za Apr 18 12:36:36 CEST 2009

Op zaterdag 18 april 2009, schreef Jelle de Jong:

  > Gaat er iets fout aan mij kant? Het begon met mailtjes van Udo van den
  > Heuvel die ik soms niet kon lezen maar nu zijn er een heleboel.
Inderdaad. Het begon bij mij met een mailtje van Udo van ma 13 op woe 15,
vervolgens komt datzelfde bericht vanmorgen opnieuw binnen, met aansluitend
een bericht dat we do 16 ook al hebben gehad, en toen leesbaar binnen kwam.
Vervolgens verschijnt er een hele reeks (13 stuks) van andere afzenders van
eerder verzonden leesbare berichten, nu allemaal onleesbaar.

Caspar.