[linux] Re: publieke omroep/ silverlight

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Zo Feb 1 01:34:50 CET 2009

jjc wrote:
> Allen,
>
> Mijn haren gingen overeind staan toen ik dit berichtje las:
> http://www.nu.nl/internet/1904828/online-themakanalen-omroep-officieel-van-start.html
>
> Ofwel, er wordt publiek geld gebruikt om de positie van een monopolist te versterken. Bovendien wordt er dubieuze technologie bij voorbaat toegepast. (DRM).
>
> In Groot-Brittanni� is de BBC uiteindelijk overstag gegaan in ieder geval het materiaal ook voor niet-Microsoft gebruikers toegankelijk te maken- zou in Nederland toch ook een goede actie voor op te starten moeten zijn?
> [...]

Hallo allemaal,

Ik ben bezig een lijst met organisaties te verzamelen welke kunnen
bijdragen aan het maken van een echte open-standaard voor het gebruik
van digitale interactieve media applicaties via het internet, voor tv
en radio uitzendingen. Ook eventueel voor open DRM systemen!?

Graag alle organisaties opschrijven die bij je opkomen, ik compiler
hier later een nette lijst uit.

Alvast bedank,

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong