[linux] Re: [bestuur] Re: [Vrijschrift-Kern] Re: publieke omroep/ silverlight

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Feb 3 19:35:11 CET 2009

Op dinsdag 03-02-2009 om 18:04 uur [tijdzone +0100], schreef Roeland Th.
Jansen:

> en de planning.....
>

> http://www.mono-project.com/MoonlightRoadmap

Het lijkt er op dat je versie 2 nodig hebt voor Nederland4. Die is er al
voor Windows, maar voor Linux duurt het nog meer dan een half jaar
voordat die er is. Dat gaat dus echt Windows een duw in de rug geven.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>