[linux] Xen op ubuntu 8.10 X windows probleem

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Wo Feb 4 17:11:32 CET 2009

Ik heb een probleem met Xen 3.3 op ubuntu intrepid.
Hij start op met met de Xen kernel in text mode,
als ik een andere driver als svga gebruik, en dan werkt ie ook alleen in
800bij600
terwiijl ik een wide screen laptop heb (1440x900) dacht ik
hangt ie compleet...

ik gebruik normaal de fglrx driver een Radeon HD2400,

kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing.
Als er meer info nodig is zal ik dit graag posten,

Met vriendelijke groet,

Robin van Leeuwen