[linux] Re: bluetooth adapter die er tegen kan 24/7 aan te staan en gebruikt te worden

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Di Feb 24 20:45:15 CET 2009

Folkert van Heusden wrote:
> Hi,
>
> Weet iemand een bluetooth adapter (pci, usb, whatever) die er tegenkan
> 24/7 gebruikt te worden? Dus niet alleen in 't systeem en aan maar ook
> zenden/ontvangen. Heb namelijk al 2 van die dingen (2 verschillende
> merken/types) kapot gekregen door intensief gebruik.
>

> Folkert van Heusden

Ik doe erg veel bluetooth testing en werk samen met de ontwikkelaars,
blueooth is nog vol in ontwikkeling.

Voor bluetooth muizen is de 4.3x versie redelijk bruikbaar, voor
geavanceerde dingen raad ik het zeer af voor standaard users, power
users kunnen het gebruiken.

simpele goedkope direct werkende adapter:
sitecom - cn-516 -bluetooth 2.0 10m - usb micro adapter (zie bijlage)

Als je speciale eisen heb aan het gedrag van het indicatie lampje dan
moet je dit even aangeven, gezien hier verschillen zitten in de
donkels. Ik heb 8 verschillende liggen.

usb dongles en muizen kunnen eventueel bij mij gekocht worden. Bel
maar voor meer info.

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong