[linux] Re: Verbinding met xs4all stuk na upgrade naar Debian Lenny

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Za Feb 28 14:38:18 CET 2009

On Friday 27 February 2009 15:32:53 Marc van Eerd wrote:

> Ik heb een dist-upgrade gedaan naar Debian Lenny en nu
> werkt mijn adsl verbinding met xs4all niet meer.....

Ze zullen er wat oudere drivers uitgehaald hebben. Zelf nieuwe kernel maken.

Tja, die nieuwe distro's. Blijft altijd weer een probleem. Ik heb Debian Lenny
ook geinstalleerd. Ik slaag er niet in om een screenresolutie van 1200x600
(oid) te wijzigen in 1024x768. Ik heb er al weer behoorlijk wat tijd in
gestoken om erachter te komen waar "default"-data zijn opgeslagen. Niet te
vinden.

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl