[linux] Re: Xen advies gevraagd

Zo Jan 4 13:58:33 CET 2009

On Sun, Jan 04, 2009 at 01:27:34PM +0100, Hans van der Made wrote:
> Misschien komt er ooit nog wel een testsuite uit, als grote distro's de
> handen ineen slaan.

Er zijn wel tools die het andersom doen. Aan de hand van de gebruikte
hardware wordt er prioriteiten gesteld aan het fixen van hard- en
software compatibility problemen.

iHet is een RH/Fedora project en openSUSE gebruikt het ook:

https://fedorahosted.org/smolt/wiki
http://smolt.fedoraproject.org/

> Ik zie het wel zitten, Ubuntu- of Suse-certified hardware...

't Kan handig zijn; er zijn trouwens fabrikanten die de werking
garanderen van linux op <insert hardware here> overigens.

--
http://www.linux-it.nl