[linux] Re: Fritz!Box, XS4ALL en pptp-verbinding.

Zo Jan 18 11:59:54 CET 2009

On Sun, Jan 18, 2009 at 11:54:53AM +0100, Udo van den Heuvel wrote:
> Ik gebruik jaren de adsl4linux firewall i.c.m. deze setup en ben daar
> tevreden over.

ik krijg het haast niet uit mijn bek: de firewall die in de alcatels zit
zijn wel bruikbaar.

> Ik zou moeten kijken wat ik qua mogelijkheden ga missen als ik het
> adsl-IP op de Thomson zet.

geen idee of je specifieke dingen doet. Maar ik laat de firewalling
geheel doen op de router hier en niet op een of andere PC die ik er
tussen heb zitten.

--
http://www.linux-it.nl