[linux] Re: WIFI verbinding laptop - hoe vind ik een met Linux goed werkende

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Vr Jan 30 12:14:33 CET 2009

Beste Paai en allemaal

> Er zijn een aantal usb dongels .......(knip)....
> Alternatievelijk in de winkel opschrijven wat ze er hebben
> (ook de chipset die erop zit!), naar huis gaan, opzoeken op
> Internet welke met Linux werken. ...

Nog één kleine vraag blijft over: wat bedoel je met 'de chipset die
erop zit'? Een 'geïntegreerde schakeling' in de trant van de twee
hieronder genoemde internetpagina's?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chipset
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geïntegreerde_schakeling
Wellicht kun je dit met een praktisch voorbeeld kort toelichten.

Voor de rest is je antwoord helemaal duidelijk én bruikbaar voor mij.
Bedankt weer!
Bas.

--
Viaconsensus