[linux] Re: WIFI verbinding laptop - hoe vind ik een met Linux

Za Jan 31 17:14:26 CET 2009

On Sat, Jan 31, 2009 at 11:29:55AM +0100, Daniel von Asmuth wrote:
> WiFi kaartjes onder Linux blijft moeizaam.

sorry? Als je in een klap alle bekende werkende kaartsoorten koopt, dan
kan ik hje vertelen dat je aan het end vd maand wel een hele hop gld te
kort komt.

ok, even 3 seconde google.. : http://linux-wless.passys.nl/

en zo google je nog zat sites bij elkaar die vertellen of het wel of niet
werkt. Daarnaast zijn er een aantal chipsets bekend die supported
zijn... als je een dergelijk ding koopt, zit je normaal gesproken met
een werkend setje.

als je zelf goed bent, doe je dat zelf.....

Ik blijf het roepen: je koopt hardware voor je OS en niet eerst een OS
en dan maar hopen dat je OS er mee om kan gaan.

het is niet fair te roepen dat het probleem linux is want dat is het
niet. hHet probleem is diegene die de hardware koopt.

--
http://www.linux-it.nl