[linux] Re: IRC kanaal #NLLGG (en linkedin)

Fred Mobach fred op mobach.nl
Ma Jul 6 11:19:12 CEST 2009

On Monday 06 July 2009 09:59:49 paai wrote:

> Mij ook... het heeft waarschijnlijk iets te maken met het feit dat er
> veel techneuten bij de nllgg zitten :-)

Het zou ook wel eens iets te maken kunnen hebben met leeftijden. Zelf
behoor tot het vergrijsde deel der vereniging en ben misschien daarom
nooit op irc te vinden.
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl