[linux] Re: IRC kanaal #NLLGG (en linkedin)

hans rood hansrood op xs4all.nl
Di Jul 7 12:02:54 CEST 2009

Op maandag 06-07-2009 om 09:59 uur [tijdzone +0200], schreef paai:

> Mij ook... het heeft waarschijnlijk iets te maken met het feit dat er
> veel techneuten bij de nllgg zitten :-)
Dat lijkt me niet Hans!
De hele wereld: -- schooljeugd, journalisten, de 2e kamer, al mijn
nichtjes en neefjes en de president van Amerika, om er maar eens enkele
te noemen -- die hele wereld zit te twitteren, chatten in allerlei
vormen, exhibitioneert op Hyves, Yahoooo en Windows-live en doet vast
nog veel meer met het Net, waar wij 'techneuten' geen weet van hebben.

Misschien moesten we toch eens wat stof van ons imago afschudden met een
hippe tweet???

hansr