[linux] Re: Inbox van Evolution pleite

hans rood hansrood op xs4all.nl
Do Jul 9 15:13:46 CEST 2009

Gelukt Aart, ik heb mijn Inbox terug :) Ik heb:
Nieuwe mail gesaved - Inbox naar $HOME gemoved, Inbox* (de indexen)
removed, Evolution gestart en de $HOME/Inbox ge-inporteerd eb de
gesavede mail weer teruggesleept.

Blijft de vraag wat er misgegaan is.

=======
hansr

voor de bovenquote
met excuses

Op dinsdag 07-07-2009 om 15:36 uur [tijdzone +0200], schreef Aart
Koelewijn: