[linux] Re: Verschil tussen host, nslookup en dig

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Vr Jul 10 20:16:53 CEST 2009

On Friday 10 July 2009 19:09:44 Daniel von Asmuth wrote:
> [...]
[...]
> Het domein lijkt te bestaan, maar ik zie geen address record.

Ja, het bestaat al jaren, maar het zat altijd bij planet (dat is ook kpn, ik
weet het, maar zo werkt dat volgens mij niet bij KPN).

Wat is er hier nou precies aan de hand? Ik wil gewoon mailen naar
info op liemersmuseum.nl (net zoals wie weet hoeveel klanten ;-) ) en ik krijg
dat mailtje terug met "niet bekend" o.i.d... en ik vraag me dus af wat er aan
de hand is. De nieuwe mail servers zijn bekend, hoe lang moeten we wachten
voordat (wie? DNS? KPN?) dat weet?

> In Nederland staat SOA voor sexueel overdraagbare aandoening
> (geslachtsziekte), in het Engels zou het Service Oriented Architecture
> of State Of Authority kunnen  zijn.

Volgens mij betekent het het laatste ;-) maar ik moet toegeven dat ik
bevooroordeeld ben, dus misschien is het toch wel het eerste.

O ja, en voor het geval iemand me vraagt: heb je KPN al gebeld? Heb je dat
zelf al wel eens geprobeerd?Zo ja, welk nummer? En natuurlijk al helemaal
niet in het weekend.

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11