[linux] Re: screen detach/attach voor X window system

Mendel Mobach mendel op mobach.nl
Vr Jul 17 17:28:04 CEST 2009

On Friday 17 July 2009, paai wrote:

> 28 jaar getrouwd: weet welke veldslagen je niet kunt winnen... :-)
Niet getrouwd en ik lever gewoon geen support op apparaten met windows erop.
En wel support op de laptop was toch aantrekkelijker dan windows.

Is geen veldslag, is gewoon keuzes maken in het leven. :-)

MVGRMM(F) -  ....en een ziekelijke firewall helpt ook wel natuurlijk....
--
Mendel Mobach aka BugBlue - mendel op mobach.nl
HAR2009 13~16 Aug 2009 Vierhouten, https://har2009.org/