[linux] Re: screen detach/attach voor X window system

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Za Jul 25 15:21:52 CEST 2009

On 2009-07-17 09:19, paai wrote:

> Van levensbelang als je achter de PC van je vrouw moet ziten :-)

Haha :-)
Ik heb freenx gevonden, beschikbaar voor Fedora 11.
Mijn x86_64 doos^H^H^H^Hwerkstation met gui zit achter een Epia
firewall-doosje.

Ik kan natuurlijk een portforward in de firewall doen, maar zou ik via
de sshd op de firewall alsnog op het werkstation kunnen komen vanf het
internet?

Hoe los ik dit elegant op?

Groeten,
Udo