[linux] athlon-probleem bij installatie qemu-kvm

Vr Jun 12 15:06:01 CEST 2009

Nu ik toch wine-problemen blijk te hebben. probeer ik qemu-kvm op mijn machine
te installeren.  Dat blijkt niet te lukken omdat tijdens de installatie het
(MS -Win) installatieprogramma klaagt setupreg.hiv niet te kunnen vinden. Dit
bestand staat op de MS-cd onder de subdir i386, terwijl ik aan het qemu-kvm
commando meegeef dat de cpu van het type athlon is. En zo'n subdir staat er
niet op de XP-installatie-cd ;-)
Zijn er mensen die dit ook mee hebben gemaakt, en er een list omheen hebben
gevonden?
Alvast dank,
--
Julien Michielsen