[linux] Re: dynamically linked directories in mysql

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Do Jun 18 12:47:34 CEST 2009

Fred Mobach wrote:

> Heb je de hele /var/lib/mysql naar die stick gecopieerd of staan de
> systeemtabellen nog in de oude directory ?

Je bedoelt die in /var/libmysql/mysql? Nee, die heb ik niet
meegecopieerd omdat als ik de /var/lib/mysql/database directory naar een
andere pc copieer, het ook werkt.
Nog sterker: ik probeer dit op een en dezelfde pc, dus de tabellen in
/var/libmysql/mysql blijven onveranderd.