[linux] Re: belasting...

Jan Gnodde info op gnodde.com
Zo Mrt 1 20:02:00 CET 2009

Op Sunday 01 March 2009 21:08:31 schreef Aart Koelewijn:
> Vergeet het maar. In de aangiftebrief voor mijn echtgenote (zzper) staat
> dat zij verplicht is de aangifte digitaal te doen en dat zij daarvoor
> het programma van de belastingdienst _kan_ gebruiken.
Voor zakelijke aangiftes is dat i.d.d waar: daar heeft men de papieren
aangifte "gewoon" afgeschaft.
Voor prive-aangiftes geldt dat echter niet. Het is echter wel zo, dat, als je
eenmaal electronisch aangifte gedaan hebt, er verwacht wordt, dat je dat de
volgende keer ook weer doet. Een telefoontje naar de belastingdienst is dan
echter voldoende om toch weer een papieren biljet te krijgen.

Jan.