[linux] Re: software gezocht voor installatie logboek

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Wo Mrt 11 17:51:12 CET 2009

On 11 Mar 2009, Paul de Vries wrote:

> ik ben op zoek naar software om mijn installatie en onderhouds info op
> te slaan. ik denk daarbij aan een web applicatie, pagina met historie

(snip)

> output van de commando's. de informatie is alleen voor mezelf bedoeld
> maar ik wil het wel graag vanuit verschillende os'en kunnen benaderen.

(snip)

klinkt als een taak voor org-mode c.s. Da's iets in Emacs. Maar als je
die niet al gebruikt, tja, dan mis je een hoop :-)

/me duikt onder de stamtafel..

--
Onward through the fog.