[linux] belastingdienst - probleem met linux software voor ondernemers

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Ma Mrt 30 19:00:27 CEST 2009

Hallo allemaal,

Ik heb wat hulp en bevestiging nodig, bij alweer een belastingdienst
topic ... :-(

screenshots:
http://filebin.ca/wkwdm/2009-03-30-184359_800x584_scrot.png
http://filebin.ca/urasjo/2009-03-30-184740_802x192_scrot.png

1. Is het iemand gelukt om dit jaar een winst en verliesrekening in te
vullen met het belastingdienst programma voor ondernemers onder GNU/Linux?

2. Ik krijg het niet voor elkaar om gegevens in te vullen in de
invulvelden deze lijken niet actief en ik weet niet waarom, ik heb
volgens mij nergens iets ingevuld waardoor de velden niet actief zouden
moeten zijn, any hints?

3. Ik ben het eigenlijk een beetje zat aan het worden dat de software van
de belastingdienst zo verschrikkelijk slecht is en ik denk niet dat een
beetje werkend beter is dan niets, ik ga kijken of ik wat kan laten
veranderen via het NOiV actieplan.

Ik kan de hulp en verificatie goed gebruiken anders moet ik weer zoals
vorig jaar een MS Windows licentie aanschaffen speciaal voor de
belastingdienst.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong